Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Marketing szervezetek képes leírás - Média-ajánlat.tlap.hu
részletek »

Marketing szervezetek - Média-ajánlat.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: mediaajanlat.tlap.hu » Marketing szervezetek
Keresés
Találatok száma - 6 db
DMSZ

DMSZ

1994. januárjában néhány direkt marketing területén tevékenykedő cég szükségesnek és időszerűnek érezte a direkt marketing tevékenységgel foglalkozó társaságok önálló érdekképviseleti egyesületének megalakítását. Elhatározásukat egy éven belül meg is valósították, melynek eredményeként 1995-ben, 10 taggal, megszületett a Direkt Marketing Egyesület, később Direkt Marketing Szövetség.

Hungaropress

Hungaropress

Hungaropress Kft. - A külföldi lapok hazai terjesztője

Magyar Marketing Szövetség

Magyar Marketing Szövetség

A Szövetség 1990. december 3-án alakult meg országos szakmai, érdekvédelmi szervezetként. Feladatainak tekint minden olyan tevékenységet, amely közvetlenül vagy közvetve a Szövetség küldetésének teljesítését, céljainak megvalósítását elősegíti.

Magyar Reklámszövetség

Magyar Reklámszövetség

A rendszerváltás előtti időszak reklámjainak funkciói, lehetőségei merőben eltértek a ma megszokott reklámtevékenységtől. A reklám az alig működő piac mellett nem teljesíthette valódi célját, inkább dekorációként funkcionált. A környező szocialista országokhoz viszonyítva azonban Magyarországot a hatvanas évek közepétől élénk, és fejlődő reklámélet jellemezte - ez teremtette meg egy szakmai társadalmi szövetség létrehozásának igényét és lehetőségét.

Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség

Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség

1993-ban nemzetközi mintára hozott létre 15 hirdető, reklámügynökség és kiadóvállalat egy magyar terjesztés-ellenőrző szervezetet, a Mateszt, amely Közép- és Kelet-Európa első szakmai, nonprofit önszabályozó szervezete. A számos helyen már jól bevált modell a hiteles terjesztési adatok biztosításának kérdésére jelentett választ az éppen alakuló médiapiacon. A Matesz együtt nőtt és fejlődött a piaccal, alkalmazkodott a helyi terjesztési gyakorlatokhoz. A ma több, mint 90 tagot számláló szervezet a hirdetési piacon jelen lévő kiadványok 90%-át auditálja (hirdetési árbevétel szerint - forrás: TNS Media Intelligence, 2008). Munkánk eredményeként alakult ki a - már természetesnek számító - egységes ellenőrzési rendszer; olyan mutatószámokat vezettünk be, amelyeket azóta szabványszerűen alkalmaz az egész piac. Nagy hangsúlyt fektetünk a nemzetközi auditálási tapasztalatok és gyakorlatok figyelemmel követésére, melynek köszönhetően gyakran már kész megoldásokkal, felkészülve várjuk az esetlegesen felmerülő problémákat.

Magyar Újságírók Országos Szövetsége

Magyar Újságírók Országos Szövetsége

A Magyar Újságírók Országos Szövetsége (MÚOSZ) egyesületi formában működő független szakmai, érdekvédelmi, érdekképviseleti és kulturális szervezet, amelynek elsődleges célja tagjai munkavégzéssel kapcsolatos érdekeinek érvényesítése és megvédése. A MÚOSZ - melynek elődjét, a Budapesti Újságírók Egyesületét 1896-ban Mikszáth Kálmán részvételével alapítottak -, kiáll a sajtószabadság érvényesülése mellett és őrzi a magyar újságírás erkölcsi tisztaságát és hagyományait.

Tuti menü